Full fart

Yoga klockan kvart i nio imorse. Härlitt, men jag var fortfarande trött sedan igår. Även detta passet har en tuff lärare. Haha, jag går mest på passen som killar har för att jag tycker att de är snygga. Dessutom är de bra som lärare, vilket gör det hela ännu bättre.

Efter passet var min mobil bombad. Fick beta av en massa meddelanden och missade samtal. Sista blev till Rebecka och vi pratade massor. Bestämde också att jag skulle med till stallet. Så efter ett långt samtal åt jag lunch innan jag gav mig ut på den långa resan till stallet.

I stallet blev det mockning,fix med fodret och ridning (jag red och Rebecka försökte lära mig styra hästen). Är skitkul att rida, faktiskt. Mailade en ridskola i helgen... Kanske ska börja ta lektioner redan på lördag!

Nu är jag på väg hem igen. Har knappt varit hemma idag och det är skönt. Ska köpa någon middag på hemvägen, men innan jag äter den måste. Jag duscha för jag fryser supermycket. Det är ju inte direkt varmt idag. Har äntligen börjat på tillbaka nämen i mina fötter.

Dagen har i alla fall varit bra. Rebecka makes me feel good. Haha, nämen vi bara pratar på och det är skönt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Försökte? Du lärde dig ju ;) Du klarade ju av att göra tre cerpentiner över medellinjen som den där kringelikrok ridvägen heter. Den när du red mellan stubbarna och hinderstöden :)



du makes me feel good too Rebecka, and you know it :)



Ses i morgon ! :D <3

2011-05-04 @ 10:34:31
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0