Har ingen lust



Har ingen lust att vara glad. Ingen bryr sig om mig, ingen ingen ingen alls. Jag är värdelös och ensam och det är det jag förtjänar att vara.

Borde gå ut och rensa maskrosor, men har ingen lust. Vill ju ha pengarna jag kommer att få av mamma när jag har rensat allt. Köpte en dyr shortsdress idag så jag har inte så jättemycket pengar på mitt kort. Men som sagt, jag känner verkligen inte för att krypa runt i buskarna. Om tjugo minuter är det dessutom Project Runway och det vill jag inte missa.

Längtar efter att tiden ska ta slut. Vet att den inte gör det, men längtar efter det i alla fall. Känner mig verkligen så himla trött på allting just nu och det är inte roligt. Ska bli skönt med samtal imorgon, men inte ens det lockar särskilt mycket. Vill bara lägga mig ner och inte vakna förrän jag mår toppentopppentopppen. Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte jag gå i skolan och känna att det är okej? Varför måste jag vara tjockast i hela världen?

Sitter och tänker negativa tankar bara för att jag kan. För att de blir verkliga då för jag orkar ju inte vara glad. Orkar inte leva.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är INTE värdelös, och INTE tjock! Och egentligen inte ensam heller, för du har mig :) Men jag vet, jag känner mig jätteofta ensam och o-omtyckt fastän jag egentligen inte är det.



Du vet att du alltid kan ringa mig :) <3

2011-05-16 @ 23:40:51
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Isabella

Vad fin bild!!

2011-05-16 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0