Ingen ridning



Har varit i stallet hela dagen med Rebecka. Ingen ridning idag eftersom Strongen har ont i ryggen och har konstiga bubblor. Saknade att rida, men hade ändå en trevlig dag. Åker ju inte BARA till stallet med Rebecka för att få rida, åker ju dit för att få vara med henne och för att det är skönt att vara där också.

Har inombords en riktigt jobbig dag. Känner mig inaktiv, ful, tjock och tråkig. Vill mest av allt bara krypa ner i sängen och sova. Måste dock hålla mig vaken ett tag till så att jag kan sova hela natten. Att gå och lägga sig klockan halv nio när man är snart nitton känns inte riktigt okej.

Längtar efter att bli fri, men orkar för tillfället inte riktigt med att göra ALLT jag måste för att bli det. Vet att jag borde anstränga mig mer, kämpa mer, men ändå gör jag det inte. Är så jävla halvhjärtad i det jag gör och det är så irriterande. Kan jag inte bara satsa ALLT?!

Och bilen jag valt är bara random. Kände för att lägga upp en bild helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0