Mjaa

Jahaja, onsdagen har flutit på i sakta mak. Lunch med Hanna.Z som sagt. Gick hem från Ropsten och pratade i telefon med Rebecka på vägen och här hemma. Sedan hann vi knappt säga hej då innan pappa kom hem. Hade tänkt sova en stund för jag är trött, så trött, men istället började jag prata med käre far min. Plötsligt satt vi vid datorn och kollade på häst, haha.

Nu ska jag strax äta mellis och fantastiskt nog så har jag lyckats hålla på ordningen idag. Tyvärr är det typ bara andra dagen de här hemmaveckorna som jag har lyckats med det. Alltså, jag äter ju det jag ska, men skiter i ordningen och prioriterar annat framför maten. Måste lära mig att det är okej att ta något i farten och att jag ibland måste äta trots att jag kan göra det senare.

Imorgon ska jag till min behandlare och jag längtar. Har haft en jobbig tid och dagen idag har varit ganska jobbig den också. Alltså ser jag fram emot morgondagens samtal. Idunvecka nästa vecka också och det ska bli skönt. Känns visserligen lite konstigt med gruppen på grund av lite saker, men jag vill ha all den samtalstid man får under en Idunvecka. Känner att jag håller på att tappa bort mig själv i mina tankar och känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0