Morgonstund

Tack för era kommentarer. Så fina ni är.
Alldeles för tidig morgon idag också. Jag vill inte vakna vid den här tiden och vara pigg. Eller, jag är inte pigg men jag är såpass vaken att jag inte kan somna om. Sjukt irriterande. Vad ska jag göra hela förmiddagen liksom? Äta frukost typ, men sedan då? Har inget att göra förrän jag ska åka in till stan vid halv tolv för Vinyasa. Varför kan jag inte sova längre?
Aja, efter yogan ska jag i alla fall äta lunch och sedan träffa Hanna. Hoppas i och för sig på att den teatern hon ska på bara är en timme så att jag kan äta lunch med henne. Vet inte hur jag ska lösa det annars. Kommer ju inte hinna hem, äta lunch och sedan åka in till stan igen. Vill verkligen gå på yogan för att den är rolig och för att det är den snyggsnygge läraren. Återstår att se hur jag löser det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0