Något ljusare

Känner mig något gladare idag än vad jag gjorde igår. Är fortfarande tjock, men ser i alla fall lite ljusare på tiden. Har ätit frukost och rensat maskrosor och är nu på väg till min behandlare för samtal. Som vanligt vet jag inte vad jag vill prata om, men det löser sig alltid.

Har planerat upp så gott som hela den här veckan nu. Så himla härligt. Det är bara imorgon och på söndag som jag inte har något att göra överhuvudtaget. Vill någon boka upp mig då är det bara att höra av sig!

Ska på pedikyr idag. Visserligen är mina fötter helt okej, men det var typ billigast. Har ett presentkort på 250 kronor så jag kommer "bara" betala 400 kronor för behandlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0