Negativ.se

Ännu en dag i livströtthetens tecken. Förmiddagen vet ni ju hur den såg ut. Eftermiddagen spenderades till att börja med i min behandlares rum, pratandes om livet och om utmaningar. Därefter åkte jag hemåt, med Rebecka på tråden. Kom hem och gick ut och solade. Har faktiskt fått färg. Tyvärr var det en hemsk historia att ha bikini idag.

Nu väntar jag mest på middagen, som inte kommer att ätas förrän om tidigast en halvtimme. Inte för att jag är hungrig, men sugen. Dessutom vet jag inte vad jag ska göra fram till dess eftersom jag känner mig något så grymt rastlös. Känner mest av allt för att dra täcket över huvudet, men tycker inte att jag kan göra så två dagar i rad. Istället ska jag försöka uthärda kvällen vaken och gå och lägga mig TIDIGAST elva.

Imorgon kväll kommer Linnea hit och det ska i alla fall bli trevligt. Blir lunchvinyasa med Eva på dagen. Tyvärr tror jag att det kommer att regna under morgondagen så det blir nog varken solning eller badning. Ska försöka bli brun i år, riktigt brun eftersom jag tycker att man ser lite, lite smalare ut då...

Nej fy tusan, nu sitter jag bara och skriver skit som ingen vill läsa. Om någon har något bra uppmuntringsknep får den gärna höra av sig, eller bara vet något som fördriver tiden på ett bra sätt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Firework :) <3

2011-05-27 @ 11:00:58
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0