Nej

Yogan slut och det gick ÅT HELVETE. Kände mig svag, dålig och pinsam. Inte roligt alls. Kändes bra först, men sedan gick det utför. Känner inte den vanliga glädjen efter passet, bara misslyckande. Enda som var skönt var att jag fick träna. Svetten rann och hjärtat slog, det är härligt.

Nu är jag på väg hem. Ska äta lunch när jag kommer hem. Vad vet jag inte, men det löser sig. Sedan ska jag rensa maskrosor bland buskarna. Fan vad jag inte vill och orkar någonting just nu. Vill bara gråta. Trodde ju att yogan skulle höja mitt humör, inte sänka det.

Känner mig så jävla nere. Vet varför till och med för en gång skull, men vill inte skriva om det här. Är visserligen flera anledningar, men jag vet vilka de är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0