On my way

Nu går tåget mot Mariatorget, SCÄ och en dag på Idun. Skulle vilja prata med min behandlare på förmiddagen, men det är inte samtal förrän på eftermiddagen. Dessutom har jag sista samtalet så jag kommer att få vänta ett tag. Istället för samtal på förmiddagen är det grupp och jag tycker att temat ät samma som förra veckan, typ smygande och ritualer.

Var grymt trött igår. Ville bara sova. Gick och la mig tidigt och kunde inte sova ordentligt imorse. Är dock trött nu igen. Får bli att sitta och halvsova på Idun innan gruppen. Kanske till och med går ut och sätter mig.

Ikväll kommer jag nog att vara ensam hemma, skönt. Mamma har en massa jobb och sedan kör och pappa har åkt till Göteborg. Älskar när det är lugnt och skönt hemma. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra av kvällen. Kommer nog att bli en lång kväll igen.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas du får en bra dag :)

2011-05-10 @ 09:33:19
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Rebecka

Tack för att du finns Becka! Synd att du inte riktigt förstår vilken underbar människa du är, men det kommer. Tack för att du står bredvid mig när jag smörar mackor, tack för att du pratar med mig när jag ringer, tack för att du är cool och tack för att du är du. Tack för att jag får känna dig. Underbara dude! humhum humelihumhumhum <3

2011-05-10 @ 22:36:07
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0