På G

Känner att jag är på G idag. Kanske för att jag har gjort provet i gympa nu, vilket gör att jag inte behöver plugga något förrän till hösten. Dessutom är jag på väg till ett pass vinyasa nu med min favoritlärare. Ögongodis, me like.

Tittade på hockeyfinalen igår kväll. Vilken besvikelse. Sverige tappade ju allt efter Finlands första mål... Var dock skönt att lyckas hålla sig vaken hela kvällen. Hade kunnat vara vaken längre än vad jag var dessutom, men eftersom jag hade en dålig kväll ville jag inte det.

Har en dålig dag idag egentligen också. Märker hur mycket jag gått upp i vikt sedan förra veckan, men kan inte göra något åt det. Måste ju fortsätta äta. Känner att jag blivit väldigt bra på att verka glad dock. Låtsas att jag strålar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0