På Ropsten

Bättre idag på yogan. Var dock en annan lärare, men hon var också bra. Faktiskt var hon riktigt bra så nu vill jag gå på hennes pass också. Får kolla om hon har några pass som passar att jag går på.

Sitter på Ropsten och väntar på Rebecka. Tror att hon kommer med nästa tåg. Passar ju bra att jag kan guida henne hem från Ropsten så behöver hon inte hitta runt här själv. Enda nackdelen (det här är jobbigt att erkänna) är att jag är hungrig och måste äta lunch. Får bli att göra lunch direkt när jag kommer hem. Hoppas det är okej för Rebecka att jag äter då.

Tycker att vädret ska bli ännu lite finare så att det bli mysigt att sola. Molnen drar sig sakta bortåt, men det är fortfarande ganska kyligt. Och jag vet att det heter häst... Att jag skriver hest är för att det är ett litet internskämt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Okej, vill gärna veta hur du kom fram till det? :)

2011-05-23 @ 14:07:13
URL: http://matiigt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det är luugnt, jag hade ju inte ätit heller ;) tack för idag fina du! <3

2011-05-23 @ 19:16:24
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0