Redo att explodera

Jag vill slå sönder något, vad som helst. Ångesten river i mig och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Bara sitter och väntar på att det ska bli middag. VILL INTE ha middagen. Fel mat, fel innehåll, allt är fel med den. Jag kommer att bli ÄNNU tjockare. Vikten kommer att spurta uppåt och göra mig till ett riktigt fetto.

Har haft en sådan där upp och ner dag idag igen. Skönt med samtal, men kom inte någonstans egentligen. Sedan klänningsletande med Rebecksen. Gick ganska snabbt att hitta en klänning, men sedan segade vi runt på stan en längre stund. Tiden flög som vanligt iväg för mig nä jag ver med Rebecka och plötsligt var det dags för lunch. Blev Kungshallarna som fick stå för dagens mat. Jobbigt att välja och fel valde jag, som vanligt.

Åkte mot Ön igen vid halv två. Gick fel när jag skulle till Nailpower för fotbehandling. Lyckades hitta rätt efter en stund och fick en härlig och lyxig behandling av mina fötter. Snacka om vardagslyx (som jag inte är värd). Efter det har jag inte gjort så mycket mer. Hade tänkt rensa maskrosor, men det har ju regnat till och från hela eftermiddagen så det har inte blivit så mycket av det. Blir till att rensa typ hela dagen imorgon med avbrott endast för mat.

Maten skrämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej becka.

Läst din blogg i flera månader nu men inte gett mig in och kommenterat förrän nu. Ville bara säga att du är så fruktansvärt stark, du kämpar som ett jävla as trots att de är för himla jobbigt. Jag tror på dig och de har jag gjort sen dag ett. Du fixar det här, bara du vill.

Kram <3

2011-05-17 @ 19:56:31
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0