Rörigt

Det är folk på baksidan av Botswana. Jag brukar aldrig se folk där. Är faktiskt lite spännande. Undrar om de ska sälja. Då kommer det ju inte att vara Botswana längre...
Jag förstår inte vad mina veckor har för problem. Idag, till exempel, ska jag på yoga och träffa min Hanna och så ringer fina Rebecka och undrar om jag vill luncha och följa med till stallet. Varför kommer ALLT bra på samma dag? Har ju lovat Hanna att vi ska ses och det ska vi också, men jag vill ju göra båda sakerna. Att det alltid ska bli så att allting samlar sig på en dag och så har jag inget att göra på flera dagar och så kommer en dag när allt roligt händer. Ja, ni fattar.
Tycker dessutom inte om att säga till folk att jag inte kan ses. Får jättedåligt samvete och kan inte släppa det på evigheter. Tänk om jag hade en sådan där tidvändare som Hermione har i Harry Potter och Fången Från Azkaban. Då skulle jag hinna allt jag ville idag och skulle dessutom slippa mitt äckeldåliga samvete.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu ska jag försöka trolla bort ditt dåliga samvete: hokus, pokus, filliokus! Borta? För du behöver inte ha det :) Jag ställde ju in igår så då är vi kvitt ;) Men jag vet, även om man inte borde så kommer det dåliga samvetet fram... Du sa till mig att äta; jag åt. Jag säger till dig att lägga bort det dåliga samvetet; Du släpper det. Okej? KRAMAR

2011-05-02 @ 10:10:11
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Julia

Fin blogg :D^^

2011-05-02 @ 11:26:04
URL: http://jullanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0