Samtalsdag

Städning idag så det var uppgång redan halv åtta för att hinna duscha innan städerskorna kom. Flydde efter frukosten iväg ut på en långpromenad för att inte vara ivägen. Drog på mig min gamla Henry Lloydjacka och Hunterstövlarna för att slippa bli blöt av regnet. Slutade dock regna efter en stund.

Var hemma bara en liten stund innan jag åkte in till stan för lunch med Rebecka. Egentligen skulle två tjejer till från Idun varit med, men de fick tyvärr förhinder. Blir att träffa dem på måndag då det är Idunvecka. Som tur är så kan jag prata med Rebecka i alla fall...

Nu sitter jag på bussen på väg till SCÄ för samtal med min behandlare och sedan med min gamla psykolog. Ska bli skönt att prata lite. Vet som vanligt inte om vad, men det löser sig när jag väl är där.

Någon som vill hitta på något på söndag, snälla förbarma dig?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, det är bara att klicka på länken här under och rösta på Malin Lydin (högtst upp i högra hörnet)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf



Det är jätte jämnt mellan mig och den som ligger tvåa så därför behöver jag fler röster!! Tack

2011-05-05 @ 13:21:02
Postat av: Rebecka

Va med mig, va med mig! :D Vi kan hitta på nåt superkul! :D

2011-05-05 @ 13:37:44
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: Stella

Trevlig blogg du har du :)

2011-05-05 @ 13:39:42
URL: http://fashiondepression.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0