Sen

Idag är jag sen. Valde kläder, men ångrade mig. Kan inte ha byxdress längre, jag ser bara tjock ut i det. Trist eftersom jag älskar byxdressar. Sedan kunde jag inte välja skor eller jacka heller. Sprang till tåget, som var för tidigt så jag missade det. Fick vänta på nästa tåg (som var två tåg efter det jag skulle ha tagit) och det kom sent vilket ledde till att jag missade tunnelbanan. Fast nu är jag på T-centralen.

Längtar med en viss desperation efter mitt samtal för dagen. Det är så tungt nu, så jobbigt, att jag måste få prata. Annars kommer dagen inte att bjuda på så mycket. Blir väl en vanlig dag på Idun. Hatar att det händer en grej imorgon som gör att jag bars vill att det ska bli imorgon. Vill ju ta till vara på Idunveckorna...

Skitkropp.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Näe, du är inte tjock och jag tycker verkligen att du ska ha byxdress! VERKLIGEN. Du är smal, underviktig. You're fucking perfect dude, eller inte riktigt för det är ingen. Men du är perfekt som person :) <3

2011-05-12 @ 16:09:56
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0