Skärpning

Idag är det skärpning som gäller. Inget mera slarv med schemat. Varje mål har sin plats och idag ska den ordningen följas. Det är inte okej att hålla på som jag gör. Det blir bara konstigt om jag äter två eller alla mellanmål på kvällen och "bara" huvudmåltiderna under dagen. Nej, nu ska det bli ändring.

Lunch med Hanna.Z idag. Ska möta upp henne vid Östra Station och så tror jag att vi ska gå och äta sushi. Något tidig lunch, men det kan inte hjälpas. Som sagt så MÅSTE jag hålla på schemas måltidsordning. Ska i alla fall bli kul att träffa Hanna.Z för det var så längesedan.

Annars har jag inga som helst planer för dagen, tråkigt nog. Hade hoppats på att det skulle vara fint och VARMT väder för jag känner för att sola och simma. Aja, det är fortfarande ganska tidigt så det kanske blir varmare på eftermiddagen.

Känner mig nere idag. Hatar när dagarna är så tomma som den här är. Samtidigt vet jag inte vad jag vill göra. Min vanliga känsla av att tiden är min värsta fiende spökar och gör att jag tycker att allting är grymt tråkigt och meningslöst. Varför finns det ingenting roligt att göra?! Något, vad som helst, skulle duga. Nej, istället kommer dagen gå ut på att äta och sedan vänta på nästa måltid. Inte så roligt alls eftersom det höjer känslan av att maten är läskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0