Skitfan

Ser ett monster i spegeln. Skäms, vill åka hem och gömma mig. Orden, att jag ser frisk ut... Måste man göra det värre än vad det redan är? Hatar den här dagen. Mår lite smått illa dessutom. Ändå borde jag äta, men jag vill inte. Idag tar det emot mer än på länge. Vill inte bli fri, vill bara backa. Fast det får jag inte.

Är på Idun. Snart grupp, men jag funderar på om jag ska strunta i den. Orkar inte vara med folk. Vill träna, röra på mig, förbränna. Nu sitter jag bara här och jäser. Det är äckligt.

Har inga speciella planer för dagen i övrigt. Tittar solen fram tänker jag simma många längder. Simma och simma så mycket jag bara kan. Nej, jag orkar inte med det här. Skulle det inte vara för att jag har samtal med min behandlare efter lunch så skulle jag åka hem nu.

Kommentarer
Postat av: Twiggy♥

Kämpa fina!

2011-05-31 @ 15:35:04
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0