Snurrig

Simmade många längder i poolen som är tio meter lång och nu känns det bättre. Kändes lite bättre efter samtalet med min behandlare också och nu känns det nästan okej. Visst blir jag äcklad av mig själv fortfarande, men nu har jag i alla fall gjort något. Vet att jag inte borde hantera mina känslor med träning, men det är så skönt.

Väntar på att far och bror ska komma hem för då är det dags för middag. Blir hämtmat idag, men jag vågar mig inte på pizza. Det känns bara inte okej att ta pizza. Kanske, kanske senare i veckan. Istället blir det thai och det är också läskigt. Den enda hämtmat som inte är läskig är sushi.

Kämpar med att inte kontrollera mig själv så mycket. Kontrollera hur min kropp utvecklar sig. Det är så dumt. Tanken är att jag sa bli trygg, men det skapar bara en ännu större otrygghet som min behandlare säger. Är det något som ändrats till det större får jag panik och har det blivit mindre blir jag bara triggad.

Nej, vilken skitdag det här har varit. Längtar efter morgondagen och hoppas att den blir bättre. På torsdag är det inte Idun och då hoppas jag att någon vill hitta på något med mig. Däremot är det Idun på fredag, men då är min behandlare borta så jag får inget samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0