Tidigt

God morgon.

Sitter på tunnelbanan på väg till ett pass kundalini. Ska bli så skönt med yoga. Behöver verkligen röra på mig för att fly från lite känslor. Dessutom är det roligt och kanske min min enda chans att komma iväg på yoga den här veckan. Blir besviken om det inte blir någon yoga alls.

Hade en förskräckligt ångerfylld kväll igår. Åt värsta lunchen plus tre kulor glass till mellis. Precis efter glassen kändes det okej, men det var nog för att jag hade sällskap av Rebecka. När jag åkte hem var det däremot inte lika roligt. Aja, får prata ledning behandlare om det idag. Det var hans idé att jag skulle äta glass.

Börjar känna av den tidiga timmen nu och det faktum att jag ska äta frukost efter yogan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0