Tråkigt inlägg

Har varit hemma hela dagen idag och inte gjort särskilt mycket alls. Tog sovmorgon till tjugo i tio, åt frukost och gick ut, i bikiniöverdel, och satte mig i solen. Började med att sitta i soffan, men förflyttade mig snabbt till en solstol. Satt/låg där så gott som hela förmiddagen.

Pappa kom hem vid lunch och jag var då inne en kort stund för att äta innan jag gick ut igen, öppnade poolen och simmade. Som jag nämnde i inlägget innan så var det väldigt skönt. Första doppet för året är alltid något speciellt. Fortsatte att sola när jag simmat klart, tror att jag somnade en stund och simmade sedan 300 meter till.

Gick in och duschade efter den sista simturen. Åt mellis och åkte sedan och handlade med pappa. Hjälpte till med maten, åt middag och nu har jag ingenting att göra. Sitter väl mest och funderar på vad jag ska hitta på ikväll och vad som händer i veckan. Antagligen kommer Linnea hit till helgen. Det ska bli så kul. Var längesedan Linnea var hos oss. Kanske vi fortsätter med vår tradition att gå på Gröna Lund och vinna saker?

Tror att jag ska titta på någon film nu...

Kommentarer
Postat av: camilla

De låter som en bra tradition att vinna saker hihi :) vad brukar ni vinna?:D



Låter som du haft en bra dag tycker jag :)

kram

2011-05-22 @ 20:44:54
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0