Trötter

Lyckades sova nästan ända till klockan nio idag. Så himla skönt. Speciellt då jag var helt slut igår när jag kom hem. Hoppade in i duschen direkt efter hemkomsten, duschade och blev varm. Sedan värmde jag middag. Tänkte sitta och läsa innan mellis, men somnade i sängen istället, alldeles utslagen. Vaknade när familjen kom hem av att pappa kom in och hälsade på mig. Somnade om igen och vaknade inte förrän vid kvart över tolv, mitt i natten alltså. Blev att äta mellis då innan jag kröp ner i sängen och sov resten av natten. Blev kanske lite högt tempo igår. Är ju inte så van vid det...

Hade en lugn morgon idag när jag klev upp. Hade tänkt gå på kundalini på morgonen, men den tanken slog jag bort igår kväll när jag var så trött. Passet skulle ha börjat klockan sju och förutom min extrema trötthet så är min kropp ganska slut också. Två yogapass på två dagar plus ridningen har gjort sitt. Istället städade jag kaninburen och gick en långpromenad bara för att inte bli helt stel.

Åt mellis alldeles nyss (sent, jag vet) och nu sitter jag med bror som äter lunch och tänkte väl fortsätta läsa Harry Potter och Fenixorden när jag inte orkar sitta vid datorn längre. I eftermiddagen ska jag in till stan och träffa en tjej, Maria, från S3A (min gamla klass alltså). Hon ska intervjua mig lite för ett arbete hon gör i psykologin. Ska bli helt okej att träffa henne även om jag egentligen inte tycker om att träffa folk från skolan. Känner mig bara så tjock då. Speciellt idag då jag har en tjockisdag. Kände mig smal igår, men idag... Fy fan vad jag inte tycker om det jag ser i spegeln idag.

På lördag blir första ridlektionen på Östermalms Ridskola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0