Värmelängtan

Skön promenad hade jag, fast det var inte så varmt idag. Saknar värmen redan. Vet att jag i slutet av sommaren kommer att längta efter vintern, men nu känner jag mest av allt för riktig sommar. Längtar typ efter att få använda min nya, vita långkjol från H&M. Haha, jag vill ha sommar för att få ha sommarkläder. Sedan skulle det inte heller vara så dumt om poolen kunde bli badbar och att luften skulle bli så varm att man kan ligga och sola. Gillar inte att sola offentligt, men det funkar här hemma.
Och jag måste bara säga att jag är så jävla glad för att jag äntligen har börjat förstå vilka mina riktiga vänner är. Visst känner jag mig ensam, tråkig och dum fortfarande, men jag vet i alla fall att det finns folk som hör av sig och som finns där när jag behöver dem. Det betyder så himla mycket att veta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0