Vecka 4

Ångesten har legat som ett spöke över mig hela dagen. Tankarna har kretsat kring mat och om vad jag vill. Det är så svårt att vilja fullt ut hela tiden. I början går det ju så bra, men efter ett tag... Motivationen faller pladask och jag med den. Det är ganska så svårt att bli fri, att göra precis som man ska göra för att nå dit.

Hade ett ganska, ur min synvinkel, allvarligt samtal med min behandlare på morgonen. Måste verkligen, verkligen, verkligen utnyttja den här Idunveckan till 100% om det ska gå. Pratade lite med de andra efter samtalet, åt mellis. Hela gänget gick till Légumes och åt lunch. Förutom ångesten, som inte märktes för någon annan, så var det en ganska så trevlig lunch. Tillbaka till SCÄ efter lunchen för avslappning. Somnade nästan, men ansträngde mig för att inte göra det.

Efter Idun träffade jag Hanna. Växlade pengar till Prag och sedan gick vi till 7eleven i hörnet på Birger Jarlsgatan. Där blev det varsin Cafe Cooler, eftersom jag måste utmana mig själv mer. Satte oss i Berzeli Park och pratade. Åkte hem vid fem, gick från Ropsten. Härligt med sol, men blev varm så när jag kom hem simmade jag lite i poolen.

Har ätit middag ganska nyligen, dock har jag hunnit duscha efter också. Om ungefär fyrtio minuter börjar Project Runway och sedan ska jag läsa och äta innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej vännen :) hur har kvällen varit?

kramar

2011-05-30 @ 22:03:06
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Rebecka

Du är så jävla bra! Du är min förebild, kommer du ihåg förut när jag ALLTID hade stora tjocktröjor och sånt fult bara för att jag inte vågade klä mig snyggt. Men där har jag dig, varje morgon tänker jag Rebecka vågar vara snygg (inte för att du har något val men... du vågar ha snygga kläder) , då vågar jag det också.



Jag ska äta pizza i morgon, eller lassagne. Har ju skjutit upp det så mycket, vill du följa med? :)



Kämpa kämpa kämpa, kalla det inte att bli frisk om du vill. Jag kallar det iallafall hellre att bli fri. Det har en bättre klang och det låter mer.... fritt :) <3

2011-05-31 @ 18:57:45
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0