Answers

Fick en massa frågor i förra inlägget så jag kan väl svara på dem...

När jag är på stan har jag skitsvårt att äta mellis. Ofta blir det att jag slår ihop när jag kommer hem. Tycker inte om att "bara" äta mellis så då sparar jag det hellre till när jag kommer hem och kan äta det i lugn och ro. De få gånger jag äter på stan blir det antingen en risifrutti eller en glass.

Att dricka vin var egentligen en för stor utmaning eftersom det ledde till att jag åt väldigt lite den lunchen. Vad gäller det andra så vill jag inte äta sådant, men jag gör det för att jag måste lära mig att äta sådant. Att äta det som är förbjudet jobbar jag med väldigt mycket just nu. Jag begränsar mig gärna, men som sagt jag jobbar mycket med det med min behandlare.

Jag tror inte att jag har gått upp allt än. Tycker att jag borde vara det, men skulle tro att vågen visar något annat. Köpte byxorna eftersom de nästan är som leggings, alltså kommer de att passa senare också.

Hoppas att det duger som svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0