Besvikelse

Allting rasar samman inom mig. Jag är förstörd, hemsk, dålig, elak.

Har haft en rörig helg känns det som. Ridning igår. Blev biten av hästen jag skulle rida, AJ. Har alltså ett jättesnyggt märke på baksidan av höften nu. Det gör fortfarande lite ont, speciellt om man råkar komma åt det. Blev rädd för hästen och hämtade en personal som fick hjälpa mig att fixa klart allting. Lektionen gick kast, men det beror mest på att jag är alldeles för snäll när jag rider. Måste lära mig att vara sträng mot hästen. Trots det var det roligt och jag ser fram emot dagridlägret jag ska vara med på under höstlovsveckan.

Hem efter ridningen, dusch, lunch och lite plugg. Skickade in min första Etik och Livsfrågor uppgift och påbörjade nästa. Försökte läsa lite historia också, men somnade, som vanligt. Mådde allmänt dåligt och fasade inför kvällens planer. Jag och Leo skulle nämligen hem till en av hans kompisar. Egentligen var det inget fel på den planen, men jag fasade inför det faktum att jag skulle behöva klä på mig anständiga kläder. Mår verkligen dåligt över hur mina kläder sitter och hur de ser ut på. Ingenting sitter ju längre som jag vill...

I vilket fall som helst bestämde jag mig för min spetstopp från Abercrombie, mina svarta Kissy och den gröna koftan, också den från Abercrombie. Jättesnygg kombination enligt mig, förutom att jag såg ut som det största fettot i hela världen i kläderna. Vidriga, jävla mage, äckliga fettdallrande lår, släta feta bröstkorg. Åh vad jag hatar att jag inte är benig längre. Bröt ihop totalt en halvtimme innan jag skulle åka hemifrån. Grät hysteriskt medan mamma försökte trösta mig. Fanfanfanfanfan. Kom i alla fall iväg. Träffade Hanna.Z på tunnelbanan, längesedan. Mötte upp Leo för en hastig middag på en grill vid Örnsbergs tunnelbanestation.

Efter vår hastiga middag blev vi upphämtade av Leos kompis. Ut till en annan förort för en lång kväll med Leos polers. Hade trevligt, men blev grymt trött på slutet. Vi beställde taxi vid tvåtiden, första taxin drog innan vi hann ner så vi fick beställa en ny. Kom hem lite innan tre och kröp ner i sängen.

Idag blev det, trots en sen kväll, uppstigning lite efter tio eftersom jag skulle träffa Johanna vid tolv. Ingen frukost hemma så Leo drog iväg och köpte frukost som den gulliga pojkvän han är. Blev frukost strax innan elva och en stund senare drog jag in till staden för lunch. Jag och Johanna drog runt på stan en timme innan vi hittade någonstans att äta. Trots det blev vi inte helt nöjda med vårt val, men eftersom Johanna skulle möta upp några kompisar och plugga var vi tvungna att bestämma oss. Själv skyndade jag hem för att kasta mig iväg igen. Sprang bort till Sportlife för ett pass Zumba. Härligt pass, hängde med bättre den här gången eftersom jag sett de flesta stegen tidigare.

Jaa, efter det har det inte hänt så mycket. Duschat, läst och tagit det lugnt. Allt var ganska bra ända tills det blev dags för middag. Resten av familjen hade bestämt sig för pizza, men eftersom jag är dum i huvudet vägrade jag att äta pizza. Mamma blev ARG och BESVIKEN på mig och jag blev bara så jävla trött. Varför kunde jag inte gå med på att äta pizza?! Istället satte jag mig på mitt rum och tjurade innan jag gick och åt lite rester. Fan för att jag är så jävla dum. Jag hatar att vara jag, hatar att leva. Snälla ta bara bort mig från den här världen!



Nu ska jag försöka få tiden att gå så att jag får gå och lägga mig någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0