Liv

Ägnade större delen av lördagkvällen åt att vänta. Den som väntar på något gott väntar dock aldrig för länge och vid nio ringde Leo. Var precis på Superstore och köpte Center så efter mitt inköp gick jag till bussen och åkte iväg. Kom till Leo (eller snarare hans brorsa) lite efter tio. Var där en stund innan jag och Leo gick hem till honom. Sov över.

Hade en lugn morgon dagen efter. Vid ett kom Leos småsystrar och en liten stund senare kom även hans brorsa. Blev ett besök på en pizzeria med gigantiska pizzor till lunch. Åkte hem till Leo igen efter lunchen och tittade på Youtubeklipp. Hände väl inte så mycket mer. Leo lagade middag åt oss och sedan tittade vi på film resten av kvällen. Tittade på film och åt godis (även om Leo inte ansåg att Center är godis). Sov över igen.

Idag har jag hunnit vakna hos Leo och ätit frukost dät, åkt hem och duschat samt bytt kläder, pratat med Rebecka och ätit lunch. Är på väg till SCÄ nu för samtal och sedan ska jag umgås med Johanna. Har verkligen haft det bra den här helgen. Ridningen var rolig och tiden hos Leo så fin. Känner mig glad och, faktiskt, ganska nöjd. Vill att livet ska fortsätta vara såhär. Jag börjar känna att det känns värt att leva och det är underbart.

Tänkte bara säga att mina vänner är BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0