Slutuppgift

Lyckades fota två bilder till slutuppgiften i foto A igår, så nu är jag klar med det ämnet (tror jag). Hoppas att bilderna jag tog duger. Den ena bilden laddar jag upp i det här inlägget. Tog den när jag var ute och promenerade. Var en härlig promenad, alla löv börjar bli så vackra nu!

På eftermiddagen igår gjorde jag inget särskilt. Rebecka ringde mig när hon var ute och red och vi pratade en lång stund. Fina Rebecka. Efter det ringde min kurskompis och jag åkte hem till honom. Blev en sen middag och filmtittande. Sov över eftersom jag åkte dit så sent och idag på morgonen tog vi det mest lugnt. Åt upp resterna från igår till lunch och åkte till skolan vid tio över tolv. Satt och halvsov hela mattelektionen och lyssnade inte särskilt bra.

Åkte hemåt lite tidigare än vanligt, kom hem och så ringde Rebecka. Pratade med henne, tog en dusch och åt mellis. Sedan dess har det inte hänt så mycket och jag är SÅ trött. Vill bara gå och lägga mig, men det är lite tidigt än skulle man väl kunna säga.

Har egentligen inte så mycket att berätta. Är mest bara trött och less. Vet inte vad jag vill just nu, känner mig förvirrad. Det är svårt att leva, svårare än att vara sjuk. Ofta, ofta längtar jag tillbaka till sjukdomens enkelhet. Då visste jag vad jag skulle göra, var jag orkade och vart jag var på väg. Nu vet jag ingenting och det hatar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0