Upp och iväg

God eftermiddag och hej. Hade en allmänt seg dag igår eftersom jag skulle skriva nationellt prov i matte C klockan sjuttonnollnoll. Gick en promenad på förmiddagen, åt lunch och vandrade runt i huset. In till skolan vid tjugo över fyra, var framme tio minuter innan provet skulle börja. Skrev prov och DET GICK SKIT. Ledsen, jag skulle ha pluggat mer, latat mig mindre. Jävla latmask jag är!

Var "klar" med provet vid halv åtta, gick till Slussen, kom hem och åt middag. Min kurskompis, Leo, ringde när han var klar med provet och frågade om jag vill komma hem till honom. Efter en viss tvekan (eftersom jag hade satt på mig pyjamas redan) svarade jag ja och kastade i mig det sista av middagen. Tjugo minuter efter att jag avslutat samtalet var jag alltså på väg till Leo. Vi tog det lugnt, åt glass och tittade på TV.

Imorse hade vi svenska. Sista lektionen den här perioden, nästa vecka börjar nya kurser. Gjorde egentligen ingenting på lektionen, utom att vi fick betyg. Gick med Leo till Slussen när lektionen var slut, ringde Erica och gick hem till henne för en mysig dag tillsammans med henne. Var evigheter sedan jag var hemma hos henne, så det var lite kul att komma dit.

Nu är jag i alla fall hemma och ska snart äta lite innan jag sticker iväg och tränar. Box står på schemat idag och jag är taggad! Att få slåss lite är inte helt fel. Efter det ska jag plocka upp Leo på Torsvikstorg och så ska han komma hem hit. Ska väl äta lite middag och så. Snacka skit, haha.



Vet ni vad som känns konstigt? Jag känner inte för att skriva om sjukdomen längre. Den finns där, men jag gör så mycket annat att jag knappt hinner med den. Vet att jag inte sköter mig fullt ut, men vad fan, jag lever i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0