Allmänt

Jaha, hur har dagen varit då? Skönt att vara klar med svensktalet. Blev inget mer plugg efter talskriveriet även om jag borde ha pluggat lite till. Istället läste jag, gick på en promenad för att komma ut i det fina vädret och för att fota till foto A, åt lunch och läste lite till. Cyklade till Lidingö Centrum och handlade och köpte te också.

Nu på kvällen har jag haft Johanna här och det var riktigt mysigt. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade vänner. Vi har pratat om allt möjligt, lagat middag (och ätit den) samt ätit godis. Kändes som att vi var "normala" typ. Trots att jag vet att det hoppar tankar både i mitt och i hennes huvud så kunde vi ändå skratta åt saker tillsammans och det gjorde den här kvällen mer uthärdlig än vad de senaste kvällarna har varit.

Har lite saker att göra innan jag kan gå och lägga mig. Ser fram emot morgondagens ridning. Hoppas lite på att jag ska få samma häst som förra gången. Den här lektionen ska han INTE få vinna över mig i sådana fall! Känns bra att jag är uppe såhär sent för det betyder att jag kanske kan sova imorgon. Skulle så gärna vilja sova lite längre på morgonen eftersom det kortare ner dagen något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0