Att inte låtsas om sina känslor

Åkte till skolan och räknade matte i tre och en halv timme. Hade glömt det mesta under förra veckan och det känns väl inte sådär jättebra eftersom det är nationella proven nästa onsdag. Vi räknade i alla fall nästan ett helt nationellt idag och jag kände mig ganska korkad, milt sagt. Slutade vid kvart över fyra och traskade då till Slussen. Tunnelbana till Ön och buss till Öns Centrum. Köpte ny medicin (som var svindyr eftersom högkostnadsskyddet hade gått ut), köpte te och några förpackningar med grekisk yoghurt och honung.

Pratade med Rebecka under tiden jag var i Centrum och medan jag gick hem därifrån. Saknar de av mina närmaste vänner jag inte har träffat på länge. Var längesedan jag umgicks med både Rebecka, Erica och Hanna. Känns tråkigt att jag varken har hunnit eller orkat.

Väl hemma åt jag lite mellis, satt och läste och sedan kom pappa och då pratade jag med honom. Min pappa är bra att prata med, faktiskt. Sällskapade honom medan han gjorde middag och sedan, ja då åt vi middag. Åkte till Gustafs träning och fotade lite hockeyspelare (resultatet kan ses här nedanför). Skulle fota någon som rörde på sig, men få bakgrunden blurrig. Tycker att jag lyckades helt okej faktiskt.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Försöker att inte tänka så mycket, att inte känna efter. Orkar inte med alla de känslor som kommer upp när jag gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0