Fail igen

Det blev inte någon zumba idag heller. Passet var fullt, men istället för att bara vända i dörren blev det så att mamma och jag gick på indoor walking istället. Alltså, indoor walking var så jobbigt. Började nästan skratta när de föreslog att vi skulle gå på indoor walking, men det var riktigt tufft. Skulle nog hellre vilja kalla det för indoor running. Svettades som en gris och kommer antagligen inte att kunna gå imorgon på grund av den träningsvärk jag kommer att ha i benen.

Samtalet med min behandlare var jättebra. Kändes peppande att prata med honom, att han sa emot alla konstiga tankar jag har. Jag pratade på och han sa som sagt en massa bra saker. Hur jag borde tänka om prestationer i skolan, hur jag ska prioritera vänner att träffa och framförallt vad jag ska tänka på vad gäller maten. Han är så bra, min behandlare, han tränger liksom för det mesta igenom alla mina ursäkter och får mig att förstå att det bara är just ursäkter.

Traskade till skolan efter samtalet, köpte en Elle och satt och bläddrade i den medan jag åt lunch. Kvart i ett var det matte och det kändes INTE bra. Vi har nationella nästa vecka och jag kan fan ingenting. Fick ett gammalt nationellt som vi skulle räkna och jag bara "VA?!". Nej fy, det här kommer inte alls att gå bra. Det värsta är att jag inte orkar ta tag i att plugga till provet heller, men det försöka göra det imorgon när jag inte har någon skola.

Gick som vanligt till Slussen efter matten, åkte hem, åt mellis och sedan drog mamma och jag som sagt iväg på indoor walking. Dusch och sedan middag när vi kom hem och nu borde jag egentligen plugga till fredagens svenskprov. Fan, har ju glömt allting vi gjorde under första delen av perioden så det känns lite jobbigt att jag ska skriva prov på det, men det är väl bara att ta tag i pluggandet som gäller. Åh, jag är så LAT.


Bara för att jag saknar världens bästa fotomodell och vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0