För långt

Mattelektion och jag har räknat för långt hemma. De hade bara räknat till sidan 96 och jag har räknat till 121. Fan vad irriterande det känns att jag räknade en massa i onödan. Aja, då behöver jag inte plugga något till måndag och kan ägna all tid till svenskan. Känns lite onödigt att sitta här, men finns saker som var svåra så det blir bra att gå igenom lite.

Har haft en bra morgon, rent pluggmässigt, men hemsk i övrigt. Plågar mig själv framför spegeln och ser hur det blir värre och värre. Spelar ingen roll vad folk säger, jag sväller och jag är tjock. Hatade min kropp innan jag blev sjuk och jag hatar den lika mycket nu.

När jag kommer hem efter den här lektionen ska jag plugga svenska. Måste läsa hur mycket som helst i läroboken. Dessutom måste jag läsa igenom min argumentationsanalys som jag skrev nu på förmiddagen. Aja, ju mer jag gör nu desto mindre behöver jag göra i helgen. Då kan jag ägna mig helhjärtat åt mitt tal till nationella.

Åh vad jag inte vill gå i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0