Förvånad

Efter en morgon av funderande, vankande samt frukostätande är jag nu på väg till min behandlare för samtal. Planen var, från min och min behandlares sida, att mamma skulle följa med, men hon kunde inte. Synd det eftersom jag vill att hon ska träffa min behandlare. Aja, nu ska jag dit och det blir också bra.

Hade en förvånansvärt trevlig eftermiddag med min kurskompis igår. Vi lagade mat, pasta med kyckling i en sås med matlagningsgrädde, lätt creme fraiche, soltorkade tomater och spenat. Alltså flera ingredienser jag är jätterädd för, men jag sa inget. Sa inte heller nej när han bjöd mig på vin. Har inte druckit alkohol sedan nyår och är dessutom skiträdd för drycker med kalorier, men han hade ju ansträngt sig och köpt gott vin, så vad säga liksom? Panik, ja.

Satt och snackade, tittade på film och gick en sväng innan jag åkte hem och åt middag med far min. Resten av kvällen var ganska händelselös. Borde ha pluggat, men orkade inte ta tag i det. Får plugga ikväll. Ska dessutom på zumba ikväll, är så taggad! Ska bli hur kul som helst!

Nu Slussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0