Fotograf


Hade en trevlig eftermiddag och kväll med min kurskompis igår. Vi åt som sagt en väldigt sen lunch (klockan hann bli 15.30 innan vi hade hittat en restaurang), satt och snackade på restaurangen en stund efter maten, gick ut och satte oss på Medis i solen och fortsatte prata. Vid fem bestämde vi oss för att gå på bio och kvart i sju var vi på Friends With Benefits. Blev alltså att vi var tillsammans en stund, vilket verkligen inte är likt mig eftersom jag inte tycker om att vara borta hemifrån för länge.

Kom hem efter nio, åt middag. Somnade på min bäddade säng efter middagen, vaknade och åt upp mitt godis som jag köpte på vägen hem från bussen. Usch, ångest. Gick och la mig vid tjugo i två, vilket är ganska sent för att vara jag. Att jag gick och la mig så pass sent ledde dock till att jag kunde ta en riktigt rejäl sovmorgon idag så jag klev faktiskt upp så sent som klockan tio och då hade jag bara vaknat en gång vid åtta.

Har ägnat den här söndagen åt att ha ångest samt att fotografera flera av uppgifterna till foto A. Började med att fota en årstidsbild, sedan en färgbild. Gick en promenad och fotade en till årstidsbild och nu har jag precis fotat ett produktfoto. I en paus i fotograferandet hann jag även med att städa buren. Ska plugga lite svenska också och sedan har jag pluggat klart för dagen.

Har mycket ångestkänslor idag. Orkar inte riktigt med dem. Skulle vilja skrika, sluta äta, vadsomhelst. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0