Hat

Jag ångrar pizzan igår. Den fick mig att gå upp massor. Den och allt annat jag har ätit den här veckan. Mår dåligt igen. Hade ju en bra dag igår, kände mig inte gigantisk, men idag... Ridbyxorna sitter som de ska och inte löst. Jag vill att de ska vara för stora ju. Fanfanfan vad jag hatar att jag går upp i vikt och blir tjock.

Känner inte ens för att rida just nu. Vill bara åka hem igen och gömma mig. Det är bara skitsnack att jag har bra förbränning, det var bara för att jag åt lite för lite i hemmaveckorna som jag inte gick upp så mycket. Nu däremot... fy fan alltså. Jag hatar min kropp mer än något annat. Det spelar verkligen ingen roll vad folk säger, jag är tjock.

Nu är jag i alla fall på Tekniska och ska gå till stallet. Ska försöka tagga lite för att rida. Tycker ju om det egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0