Hektiskt

På väg in till staden igen för att äta lunch med en kurskompis. Hoppas att det blir trevligt och att vi har något att prata om. Är ärligt talat riktigt nervös, som jag brukar vara när jag ska träffa någon jag inte känner så bra. Är bara min allra närmaste vänner som jag inte tycker att det är jobbigt att träffa. Tror alltid att jag ska vara tråkig och inte kommer att kunna säga något. Aja, det är väl bra övning att göra sådant här

Gick bra på ridningen. Fick rida Macarena idag igen. De frågade vilken häst vi ville rida och jag kunde självklart inte låta bli besta hesten. Vi körde i all fall markarbete på lektionen. Red över bommar i skritt med lätt sits och travade över också. Förutom att Macarena spanade lite på läktaren gick det super. Tänk om jag kunde få rida henne oftare...

Stressade från stallet tråkigt nog och hann med ett tåg som gick 13.20 från Tekniska. Kom hem och duschad snabbare än snabbt, klädde på mig och hade plötsligt för mycket tid så jag fick vänta innan jag kunde gå till tåget. Nu är jag i alla fall snart framme vid Slussen. Börjar faktiskt bli lite hungrig, men det gör inget för det var så längesedan jag var hungrig på riktigt.

Framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0