Jag hatar livet

Borde plugga för tillfället, men har ingen energi till det. Vill bara sitta och läsa min braiga bok och ignorera att livet finns. Har ingen lust att gå i skolan, vara knäpp i huvudet, hata mig själv, vara ful, äta, ha en massa läxor. Det enda jag vill är att ha ett lugnt NU som inte är fyllt av varken tankar på att jag måste plugga eller kroppshat. Nej, jag vill bara att allt ska vara bra och att jag ska trivas med livet.

Jag orkar inte mer, jag vill inte äta mer, jag vill inte gå upp mer i vikt. Snälla, snälla låt mig bara försvinna från jordens yta. Kan inte ta livet av mig, men jag vill verkligen inte leva längre. Vill inte ha mitt liv, det är inte värt någonting. VAD FAN SKA JAG GÖRA?!

Nej, nu ska jag inte sitta här och plåga er med mina hemska tankar något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0