Lång dags...

...färd mot natt. Klev upp kvart över sju, duschade och gjorde mig i ordning. Kom till Idun sent, halv tio. Missnöjd med mitt utseende, men nöjd med mitt klädval. Konstigt? Fast så är det ofta för mig. Jag gillar ju mina kläder, men kan absolut inte tycka om hur jag ser ut. Segade i alla fall fram till klockan elva, då jag hade samtal. Samtalet ledde till att jag nu har fått en massa maträtter och godsaker som måste ätas mer än en gång inom den närmaste framtiden.

Till lunch dök en viss Rebecka upp i soffrummet. Jag kidnappade henne och fick en lunch på tu man hand. Fina, fina Rebecka, jag vet att du läser, du är så jävla bra! Vet att du kommer tycka att det är jobbigt att läs det, MEN JAG TYCKER DET. Gick tillbaka till SCÄ i ösregn och blev blöta. Bild på eftermiddagen och sedan gick jag.

Träffade Erica efter Idun och vi gick och tog en fika på Fåtöljen. Ville bara skrika hur jävla jobbigt det kändes, men så kan man inte göra på ett café. Åt i alla fall upp hela min pajbit. När vi suttit en stund på Fåtöljen rörde vi oss mot diverse olika second handaffärer på Söder och spanade kläder. Jag är kass på second hand så jag hittade inget. Istället blev det att jag köpte en klänning på H&M.

Vid sex plockade pappa upp mig vid Slussen och vi åkte ut till farmor. Var där i en och en halv timme och lekte med Fia. Så nu är jag hemma och det är skönt. Över tretton timmer sedan jag åkte hemifrån när jag kom hem! Är riktigt trött idag också, men ska läsa innan jag går och lägger mig. Älskar boken jag läser nu! Är första delen i Sagan om Klanen Otori. Den serien och Harry Potter är det absolut bästa bokserierna jag vet.

Jag är tjocktjocktjocktjocktjocktjock.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Typsikt dig, men tack!! Du är så fiiin och du vet att du gör rätt. Pajen är god, du mår bra av den för du behöver unna dig för det är du VÄRD och din kropp behöver energin så VARFÖR skulle du inte äta upp? Det finns ingen bra anledning till det.!

2011-09-02 @ 01:19:15
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0