Ledigt

Lång dag.

Har varit ledig hela dagen eftersom vi bara skulle jobba med en fördjupningsuppgift på svenskan och på foto är det workshops med systemkamera och en sådan har jag inte och därför är det tråkigt. Istället hade jag en lugn morgon med frukostätande i min takt. Sedan lite plugg, fördjupning och provplugg, innan jag åt mellis.

Gick en sväng vid tjugo i ett och njöt av det fina vädret. Det är verkligen varmt idag och jag svettades i mina Abercrombiemjukisar och min t-shirt. Kom hem och pluggade matte innan jag gick iväg igen och köpte lunch. Mattepluggandet gick för övrigt skit och jag har onda aningar om det kommande provet. Ska försöka hitta något mer nationellt att plugga på i helgen.

Efter lunchen har jag mest suttit och läst och nu ska jag alldeles strax gå och hämta mitt och mammas nya träningskort. Nästa vecka ska jag på box. Blir alltså ingen zumba nästa vecka heller eftersom jag har prov då. Och inte heller veckan efter det eftersom det är uppstart för de nya kurserna jag ska läsa då. Den kursen som är på onsdagar är en distanskurs, men man måste väl ses och få kursen presenterad för sig skulle jag tro. Aja, ingen zumba för mig förrän om tre veckor, men jag får väl hålla ut.

Annars känner jag inte så mycket. Har känt mig ovanligt glad de senaste dagarna och det skrämmer mig så jävla mycket. Jag hatar att vara glad, HATAR. Det är inte okej för jag ska inte må bra. Mår man bra är man frisk och dålig.

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag har Anders!

Vart bor du förresten? Läste att du åkte från slussen - det gör jag med, inte för att jag tror att vi bor på samma ställe men ändå :)



Haha jag vet, har fortfarande kvar den(den inte så ilskna sköldpaddan).. oturligt nog har den tappat sin lille svans..

2011-09-29 @ 21:16:57
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0