Ledsen

Jag är dålig. Ridningen gick åt helvete och allt känns skit. Hur mycket jag än jobbade så vill hästen inte trava och han ville inte gå dit jag ville. Blev så jävla ledsen. På tillbaka vägen däremot var det fart på honom och då var det nästan läskigt. Fy fan alltså, jag tycker fortfarande massor om ridning, men jag hatar mig själv ännu mer. Kan INGENTING, är helt jävla värdelös. Är tjock, kan inte rida, äter massor och pluggar för lite. Vad Fan är det för jävla fel på mig?!

Börjar närma mig Ropsten. Blir en dusch när jag kommer hem och sedan lunch. Resten av dagen blir det bara och endast plugg, matte och svenska. Måste räkna typ åtta sidor matte till imorgon och så måste jag läsa hur mycket som helst. Ska försöka fota lite imorgon också.

Önskar att jag fick träna. Skulle vilja gå ut och springa. Bara springa och springa tills ångesten dog. Jag vill att den ska dö, men den gör ju aldrig det. Istället känns den mer och mer och gör mig mer och mer värdelös. Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det måste kännas hemskt att vara så negativ och ha så mycket negativa känslor. Jag hoppas att du snart kan rikta in dig på att se det du faktiskt åstadkommit istället för att bara klanka ned på dig själv hela tiden, det mår du ju inte bättre av.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0