Lördag

Snart ska jag åka iväg till stallet. Längtar efter att få dra på mig ridkläderna och att sedan få åka iväg. Ska bli så mysigt att rida! Hoppas på samma häst som förra veckan för hon var pigg och rolig. Kände att jag fick ganska bra kontakt med henne och det är alltid kul.

I övrigt ska jag ägna dagen åt plugg, liksom morgondagen. Har matteprov på måndag och svenskprov i veckan. Inte direkt en vecka att se fram emot, men vad ska man göra? Har dessutom en massa foton jag måste fota, fortfarande, och det känns stressigt. Aja, matte och svenska först, sedan foto.

Mår fortfarande skit dock. Ångrar gårdagens lunch, samtidigt som jag på något sätt är stolt över den. Är stolt över att jag och Johanna gjorde det tillsammans, men inte över ATT jag gjorde det. Kan riktigt se hur jag svällt upp ännu mer och det är så jävla hemskt. Jag behöver inte svälla upp mer!

Jag vet inte hur jag ska orka vara frisk resten av mitt liv. Förstår verkligen inte hur jag ska stå ut med det. Står ju knappt ut med att vara halvfrisk, hur ska jag då stå ut med helfrisk?! Det känns förskräckligt förjävligt och jag hatarhatarhatar att jag inte kan se ett liv som fri och frisk. Jag kommer ju att vara tjock och jag VILL INTE vara tjock. Visst, jag kommer och jag kan äta, men jag trivs ju inte med det. Vill ju bara gå ner i vikt, fast jag gör tvärtemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0