Paus i plugget

ALLMÄNT...
Namn: Rebecka
Piercingar: Öronen (tre i vänstra, ett i högra)
Tatueringar: Nollkommanoll
Längd: 168
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Blondie
Är du kär i någon: Inte kär
Vill du bo nån annanstans: Ibland (flytta hemifrån jao)
Tänker du på självmord: Ehh
Tycker andra att du är attraktiv: Det vettefan
Vilket shampoo använder du: Svindyrt från Yogayama, eller märket heter DharmaZone
Vilken parfym använder du: Om jag använder så blir det Abercrombie & Fitch herrparfym Fierce
Vad är du rädd för: Alldeles för mycket
Gillar du att tvätta: Gillar nytvättat
SENASTE...
Film du hyrde: Öhm... Ska hyra film ikväll
Film du köpte: Sex and the city 2
Låten du lyssnade på: Veronica Maggio, vilken vet jag ej eftersom jag sov
Låten du hade på hjärnan: Havanna Mamma
Låten du laddade ner: Spotify premium
Personen du ringde: Rebecks
Personen som ringde dig: Rebecks
TV program du tittade på: Long time ago
Personen du tänkte på: Rebecks
FAVORIT...
Mat: Pasta med tomatsås och mozzarella, renfilé med kantarellsås
Låt: Sju sorger, Snälla Bli Min... Båda av Veronica Maggio
Sak att göra: Vara med min favoriter, rida
Sport: Riding och löpning
Dryck: TE
Kläder: Mina Abercrombie & Fitchmjukisar/långkalsonger
Film: Finns många bra
Bil: Snygga
SENASTE...
Bok du läste: På Kudde av Gräs - Lian Hearn
Personen du fick mail av: Min behandlare
Personen du fick brev av: Hanna kanske
Personen du fick sms av: Johanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tisdags
ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Vaknat, varit på dåligt humör, ätit, nästan skrivit klart mitt tal (!)
Var det kul: Nä
Hur tidigt stiger du upp: Olika varje dag. För tidigt idag i alla fall
Gillar du att slåss: Inte alls
Vad ska du göra ikväll: Vara med fina Johanna
Är du seriös: Ohhja!
Vad är du allergisk mot: Pollen tror jag
Var har du ont: Inuti
Använder du hårspray: Njet, jag och mitt hår är inte vänner
Kan du stå på händer: Om man ändå kunde det
Favorit serie: Bokserie: Harry Potter och Sagan om Klanen Otori
ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror på
Gillar ketchup: Jadå
Glad nu: Nä
Var du glad igår: Litegranna några korta stunder
Vad dansar du till: Vet inte
Stockholm är: Finfint
Göteborg är: Alltid regnigt
Kan du sjunga: Man säger det
Mer värt än guld: Mina favoriter
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Italien (eftersom jag och Hanna ska dit nästa sommar), Kina, Japan
Ska inte bli skoj: Att fortsätta med mitt tal
Sparar till: Italien med Hanna
Väntar på: Att det ska bli kväll och på morgondagens ridning
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Tetetete
ALLMÄNT...
Namn: Rebecka
Piercingar: Öronen (tre i vänstra, ett i högra)
Tatueringar: Nollkommanoll
Längd: 168
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Blondie
Är du kär i någon: Inte kär
Vill du bo nån annanstans: Ibland (flytta hemifrån jao)
Tänker du på självmord: Ehh
Tycker andra att du är attraktiv: Det vettefan
Vilket shampoo använder du: Svindyrt från Yogayama, eller märket heter DharmaZone
Vilken parfym använder du: Om jag använder så blir det Abercrombie & Fitch herrparfym Fierce
Vad är du rädd för: Alldeles för mycket
Gillar du att tvätta: Gillar nytvättat
SENASTE...
Film du hyrde: Öhm... Ska hyra film ikväll
Film du köpte: Sex and the city 2
Låten du lyssnade på: Veronica Maggio, vilken vet jag ej eftersom jag sov
Låten du hade på hjärnan: Havanna Mamma
Låten du laddade ner: Spotify premium
Personen du ringde: Rebecks
Personen som ringde dig: Rebecks
TV program du tittade på: Long time ago
Personen du tänkte på: Rebecks
FAVORIT...
Mat: Pasta med tomatsås och mozzarella, renfilé med kantarellsås
Låt: Sju sorger, Snälla Bli Min... Båda av Veronica Maggio
Sak att göra: Vara med min favoriter, rida
Sport: Riding och löpning
Dryck: TE
Kläder: Mina Abercrombie & Fitchmjukisar/långkalsonger
Film: Finns många bra
Bil: Snygga
SENASTE...
Bok du läste: På Kudde av Gräs - Lian Hearn
Personen du fick mail av: Min behandlare
Personen du fick brev av: Hanna kanske
Personen du fick sms av: Johanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tisdags
ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Vaknat, varit på dåligt humör, ätit, nästan skrivit klart mitt tal (!)
Var det kul: Nä
Hur tidigt stiger du upp: Olika varje dag. För tidigt idag i alla fall
Gillar du att slåss: Inte alls
Vad ska du göra ikväll: Vara med fina Johanna
Är du seriös: Ohhja!
Vad är du allergisk mot: Pollen tror jag
Var har du ont: Inuti
Använder du hårspray: Njet, jag och mitt hår är inte vänner
Kan du stå på händer: Om man ändå kunde det
Favorit serie: Bokserie: Harry Potter och Sagan om Klanen Otori
ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror på
Gillar ketchup: Jadå
Glad nu: Nä
Var du glad igår: Litegranna några korta stunder
Vad dansar du till: Vet inte
Stockholm är: Finfint
Göteborg är: Alltid regnigt
Kan du sjunga: Man säger det
Mer värt än guld: Mina favoriter
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Italien (eftersom jag och Hanna ska dit nästa sommar), Kina, Japan
Ska inte bli skoj: Att fortsätta med mitt tal
Sparar till: Italien med Hanna
Väntar på: Att det ska bli kväll och på morgondagens ridning
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Tetetete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0