Plugggggg

Morgon, morgon! Ny dag, nya tag eller något sådant. Ska ägna dagen åt plugg, matte och svenska. Hur jag gör med mina foton vet jag inte. Har absolut ingen inspiration och det gör det hela så mycket svårare. Försöker komma på en bild att göra parafras på, men kommer inte på någon. Inte heller vet jag hur jag ska göra för att kunna ljussätta några bilder snyggt. Blä för att min hjärna står stilla.

Imorgon är det dags för skola igen. Är inte direkt sugen. Hatar stressen och pressen. Mår verkligen dåligt när jag är i skolan. Inte för att jag mår toppen annars heller, men mår typ ännu sämre när jag är i skolan. Tror jag, eller så mår jag lite bättre... Det beror på hur det går. Matteprovet kommer i alla fall att kännas skit så det ser jag inte fram emot. Hur det blir med svenskan vet jag inte. Ska ju göra någon form av prov, men vet inte när.

Nej, nu ska jag inte sitta här och slöa längre. Matteböckerna ligger här och stirrar hånfullt på mig så det är väl dags att sätta igång. Blir nog städning av kaninburen om en stund också och kanske en promenad bara för att komma hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0