Regndag

Skitskitskitskitskitskitskit vad jag mår dåligt idag. Hade bestämt kläder, men ratade dem. Missade tåget, kommer att bli sen, har inte pluggat tillräckligt. Jag vill vara smal så att jag slipper stå framför spegeln och ha ångest. Vill att kläderna ska sitta som förut och inte fult som de sitter nu. Hatar att vara tjock och ful. Varför är jag så svag att jag fortsätter äta? Dumma, dumma mig, ta bort mig.

Fast jag gillar att det är dåligt väder. Då behöver man inte vara glad och må bra och man får ha täckande kläder. Nackdelen är att jag tog en tröja som är instoppad. Då Zeeland hur fet jag är.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Om du är mer underviktig kommer du känna dig ännu tjockare och få mer ångest av att se dig i spegeln. Vad gör du kl 15 i morgon? Jag och Johanna ska mellisa ihop, vill du också? :)<3

2011-09-06 @ 17:38:04
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0