Siffror i mitt huvud (fast andra än de som brukar snurra där)


Gammal bild!

Är så nervös inför morgondagens matteprov. Kan fan ingenting av det jag ska kunna. Har suttit hela dagen och tragglat. Är helt slut i huvudet och orkar knappt tänka tanken att jag måste räkna prov imorgon. Fy fan säger jag bara om det. Matte får mig att känna mig helt jävla blåst, som den blondin jag är.

I övrigt har jag inte hunnit göra så mycket mer idag. Matten tog liksom all tid. Läste lite, lite svenska och städade kaninburen. Nu på kvällen har jag även varit ute på en promenad för att komma hemifrån en stund. Kul dag alltså, har liksom ägnat hela dagen åt något jag avskyr. Mitt liv är så roligt! Har kanske, kanske hittat en bild att göra parafras på dock. Känns ganska hoppfullt om jag bara hittar någon som vill vara med på bilden. Något bra i allt det negativa i alla fall.

Nu ska jag sätta mig och läsa min braiga bok innan jag tar min speciella söndagsdusch (den med ansiktsmask och hela köret). Ska bli helt underbart att gå och lägga mig sedan, men det är ett tag kvar. Tyvärr kommer den här nattens sömn dock göra så att det jävla matteprovet kommer närmare.


Jag är tjock, ful, dålig, värdelös och allmänt trött på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0