Skrämmande

Att inte veta vad jag vill är det värsta jag vet.

Kände mig småpepp igår efter kvällen med Johanna, men nu har den motivationen försvunnit totalt och jag vill börja svälta mig igen. Vill verkligen börja svälta, vilket jag inte har känt på länge. Visst att jag har velat gå ner i vikt, men nu känner jag att jag också vill sluta äta och det är läskigt. Riktigt läskigt eftersom jag om en vecka kommer att påbörja min SISTA Idunvecka. Varför har jag inte kommit längre?

Snart ska jag byta om till ridkläder och jag fasar för hur mina ridbyxor kommer att sitta. De kommer att sitta SÅ tight och det HATAR jag. JAG VILL INTE SE UT SÅHÄR, villintevillintevillinte.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gumman DU ÄR BRA!!! OCH: du är inte tjock! OCH: Du ska inte svälta hur mycket det än lockar! Jag får också den känslan ibland att det riktigt suktar att inte äta. Men det håller inte, det leder bara till att du måste börja om igen. Kärlek till dig fina du!! <3

2011-09-11 @ 01:10:26
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0