Snabbt

Så var skolan slut för dagen. Fick veta att jag ska skriva prov på fredag. Missade ju första provet i svenska eftersom jag hade Idunvecka, men nu är det alltså dags att skriva det. Var kanske inte det jag var sugen på, men vill ju ha chans att höja mitt betyg...

Ska träffa min kurskompis nu. Vi ska äta lunch (sen lunch igen) och typ så. Är inte sådär jättetaggad. Skulle helst vilja åka hem och ta det lugnt, plugga och kanske ta en promenad. Orkar verkligen inte umgås med någon jag knappt känner. Vill hellre träffa mina nära vänner. De betyder ju mest för mig! Utan dem skulle mitt liv vara totalt kolsvart.

Enda bra med lunchen är väl att jag är hungrig. Har inte ätit sedan tjugo över sju så det var ett tag sedan. Kände ingen hunger på hela helgen så det är skönt att känna det igen. Jag älskar att vara hungrig!

Kommentarer
Postat av: sara

det må vara skönt att vara hungrig, men är det inte ändå skönt att känna att kroppen orkar leva? att fylla på med energi? <3

2011-09-28 @ 08:57:39
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: sara

sv: inbillning, jag lovar dig, inbillning. sjukdom!

2011-09-28 @ 09:55:40
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0