Fint vääääder

De senaste dagarna har jag varit såååå trött, men det har jag bara mig själv att skylla för. Har gått och lagt mig sent ända sedan förra veckan och då blir man trött. Inatt blev det "bara" fem och en halv timmes sömn så på religionen imorse avlöste mina gäspningar varandra i en strid ström.

Efter skolan åkte jag hem. Fint väder höjde mitt humör och jag planerade att sätta mig ute och plugga efter lunchen. Den planen gick dock om intet eftersom jag slocknade på soffan i vardagsrummet och sov i två(!) timmar. Blev lite plugg ute efter det, men skuggan kom krypandes och så varmt var det inte utan sol.

Nu är jag på väg till ridningen. Kommer att bli uteritt i Lill Janskogen. Vi kunde väl inte ha fått så mycket bättre väder än såhär till det? Längtar i alla fall efter att rida, ute eller inne spelar ingen roll.

Imorgon har jag ingen skola, men en del plugg. Måste komma på en person jag kan intervjua till textkommunikationen, har inga riktigt bra offer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0