Försvinna

Religion snart. Mår skit. Känner mig tjock, är tjock. Jag vill inte mer. Orkar inte känna hur jag sväller, att jag inte längre ens är i närheten av smal. Äcklig, det är vad jag är. Visst, det är väl skönt att slippa vara hungrig, men det är inte värt det. Det är inte värt att behöva känna att ens mål glider en ur händerna. Dålig, dålig.

Var ute hos farmor med pappa igår igen. Pappa bytte däcken på farmors bil och jag lekte med Fia. Åt på Bistraud, som ligger bredvid Delselius, efter. Farmor bjöd och jag åt fisk- och skaldjursgryta.

Vill inte synas, vill inte vara i skolan. Helst skulle jag vilja springa, springa tills jag svimmar för jag är så jävla tjock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0