KÄFTEN

Skulle egentligen ha varit på väg till skolan nu, men jag vill inte. Mår så jävla skit att jag inte orkar åka till skolan. Istället tänker jag åka hem och äta lunch och sedan tänker jag jobba med min religionsuppsats. Skriva, skriva, skriva. Vill så jävla gärna bli klar och nu tänker jag komma igång.

Har haft en riktigt pissig morgon. När jag och Leo skulle äta frukost fanns det bara ett bröd jag inte ville ha. Sedan bröt jag ihop totalt för att jag kände mig så tjock. Leo pratade med mig och jag gjorde tillslut frukost. Började grina igen efter frukosten och grät länge. Blev bättre efter ett tag, men de jobbiga känslorna finns fortfarande kvar. Vad Leo än säger så är de verkliga, jag har gått upp och jag är tjock. Vill bara försvinna.

Min livsglöd har falnat totalt. Allting känns så tungt och hopplöst. Vill inte finnas. Jag är dålig och tjock, skolan stressar mig, jag kan ingenting och jag borde aldrig ha fötts.

Håll käften jävla elaka och destruktiva tankar, jag vill för fan bara vara normal och må bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tankarna och känslorna är fel!

2012-04-18 @ 13:20:01
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0